miercuri, 11 ianuarie 2012

Pe acelasi scaun rupt

Pentru a ajunge la servici trebuie sa folosesc un serviciu de transport in comun ,nu atat de aiurea cum pare, pot spune ca gasesc si momente amuzante sau interesante de facut in acele minute. Fac zilnic un drum dus-intors,care in tot acest timp ,observ chesti ciudate si coincidente pur intamplatoare. Astazi in drum spre casa, m-am urcat in acelasi troleu ,in care ma urcasam cu o zi in urma.Nimic ciudat in asta. Grabit sa prind scaun, ca nu-mi place deloc sa stau in picioare, m-am "aruncat" pe scaunul care era mai aproape de mine. La geam bineinteles ,mici placeri sau chiar ticuri, ramase din copilarie.Miscandu-ma pe scaun ,realizez ca este rupt. Imediat imi aduc aminte si incep sa ma uit mai atent prin jur, ca sa vad ca este acelasi troleu, acelasi scaun rupt. Este un oras mic, a te urca in acelasi autobuz in fiecare zi, nu este nimic ciudat, dar sa nimeresti ,intamplator ,sa stai pe acelasi scaun rupt ,este o alta treaba ce-mi miroase a "sci-fi evolution" facuta de astia mici si verzi.
Voi vedea si maine daca prind sa merg tot cu acel troleu, pe acelasi scaun...iar daca nu, pot dormi linistit stiind ca a fost o simpla coincidenta si doar atat.
Cam ceva de genu..















Nu sunt eu acesta, nu este acesta autobuzul, poza via tumblr.

Niciun comentariu: