vineri, 13 ianuarie 2012

O stare aiurea

Parca s-au adunat toate, parca sufletul mi-e smuls cu forta si nimic nu conteaza in jurul meu.Pare prea dramatic, prea "emo" toate aceste ganduri, si totusi nu sunt.Toate adunate , nu pot rezulta decat o stare aiurea, o stare trecatoare.Un moment lipsit de interes fata de tot, un moment cand as vrea sa fiu doar eu si gandurile mele.
Serviciul ma extenueaza, ma incearca mai mult psihic decat fizic, si mintea imi joaca feste.Cu ultima parte glumeam, inca n-am ajuns la stagiul ala, si daca ar fi asa, ce nebun ar recunoaste ca e nebun, si ce om beat ar recunoaste ca e beat.

Imaginea de mai sus, am gasit-o aici si pot spune ca este un site foarte interesant.Merita vizitat.Cat despre autorul imaginii, este Victo Ngai unde poti vedea mai multe pe site-ul sursa, sau pe contul lui de pe Behance.

Niciun comentariu: