duminică, 8 ianuarie 2012

de facut!

De obicei imi memorez astfel de lucruri ce trebuie facute in noul an, sau pe viitor pentru o mai buna functionalitate a stilului meu de viata.Chestii ce trebuie refacute intr-un anumit mod, care cu siguranta imi vor aduca o mai buna stare de spirit.Primul lucru din lista mea ar fi, banii, un lucru foarte important.Distribuirea lor intr-un mod mai folositor, si in acelasi timp, fara cheltuieli facute aiurea sau intr-un timp foarte scurt.
Am cam spart foarte multi in aceste sarbatori, si acum se vede rezultatul nu prea bun.Fii bun cu ceilalti ca si ei vor fi cu tine pe viitor.Aiurea! Motto-ul meu este, Traieste clipa, si nu regreta.Trebuie sa recunosc ca uneori imi cam pare rau pe ce dau banii sau cu cine ii cheltuiesc.Dar nu-i nimic,eu ii fac si nu ei pe mine.
De retinut pe viitor:  tine de bani !
Noroc ca inca mai detin ceva, putea fi mai rau.

Niciun comentariu: