marți, 10 ianuarie 2012

Alta zi,acelasi program

Indiferent de zi, si de anotimp, fac cam acelasi lucru in fiecare zi. Serviciul nu-mi da alte optiuni, si incerc sa ma conformez si sa scap de rutina de zi cu zi, incercand noi metode de a ma distra sau cel putin de a-mi smulge un zambet. Cat timp am fost liber de sarbatori, trebuie sa recunosc ca erau acele momente [cateva minute] cand chiar imi era dor de toata zapaceala de la servici. Insa acum am alta reactie, si in timpul liber ramas, nu fac decat sa bat la butoane, fie cele de la telecomanda sau cele de la tastatura, amandoua, nu necesita un efort foarte ridicat si risc sa ajung un gras obosit, daca continui asa.
Norocul vine din alta parte, din acele 8 ore+ de efort fizic ridicat de la servici, si mersul pe jos care imi face bine de fiecare data cand am ocazia.Fotbalul, pe care l-am neglijat in ultimul timp, este un bun exercitiu, pentru a-ti antrena grupele de muschi, si o buna relaxare a mintii, deja inbibata in tigari, cafea si bere..si cateaodata excesul de zahar din dulciuri si cafea. Un mic fapt ce-l omit, este ca uit, si mie mi se pare amuzant chestia asta, sa beau apa. Ma dezhidratez si asta se observa dimineata sau noaptea tarziu. Cam 0,5-1,0 L pe zi, exceptie dimineata, cand completez acei 2 L, nepunand la numar, lichidele ce nu se incadreaza in categoria "apa".
Nu sunt un bautor inrait, de obicei, cand o fac lata, dar rar, o fac bine de tot, doar ca sa nu ma gasesti o saptama la rand, prin bar, cu berea in fata. Vodca sau chestii de ala, duble, nu servesc deloc, suc, foarte rar, chiar foarte rar, insa cafeaua este un aliment foarte important din meniul meu. Nu lipseste niciodata, ea se serveste impreuna cu o tigare doua, trei, amandoua rezultand un viciu de neinlocuit al meu.
Acest program ce se repeta la nesfarsit, ramanand loc tot mai putin pentru o mica ieseala, un mic party, sau o rupere de oase la un fotbal intre prieteni, toate aceste lucruri marunte, imi fac viata mai frumoasa si ma fac sa-mi doresc ca sa merg mai departe.

Niciun comentariu: